29 decembrie 2010

Borbe :D

Dintr-o greseala de tastare am gasit si o marca inregistata: B Vorbe :)
Noaptea imi vin tot felul de idei, multumita insomniilor mele. Si ma enervez dimineatza - la 2PM :) - ca uit ce vream sa spun. Azi noapte ma gandeam la Freud si psihanaliza sa. Imi aminteam de Groparu cu soacra-sa care ii interpreta visele si la un moment dat el i-a spus ca de fapt tot ce viseaza ea e legat de sexualitatea dumneaei si a blocat-o :). In principiu visele reprezinta doar consumul fustrarilor de peste zi, daca ar fi sa dau o definitie scurta. A naibii, la scoala nu ma descurcam cu definitii asa frumoase...
Ma gandeam la Cioran si la faptul ca 'Pe culmile disperarii' a fost editata de el in 1990 scotand citeva pasaje (pro-legionare) in care nu mai credea. Imi pare rau ca nu am editia initiala. Este aiurea sa-ti rescrii cartea cand ai chef. Si daca a fost legionar si s-a inselat...ce? Plecasem de fapt de la ideea lui Cioran in care el spune ca nu a incercat sa se sinucida niciodata pentru ca doar imaginandu-si acest lucru si se calma. Oare acel baiat Adi Sobaru de cate ori si-a imaginat felul protestului lui? Si cata disperare a avut in el daca nu a reusit sa o consume? Si cat de prost sa fii sa nu intelegi ca Boc si Basescu sunt mult prea nesimtiti ca sa fie afectati de moartea unui om? Ma enervez teribil cand bugetarul nr 3 al tarii(Boc) vine si critica bugetarii. Ma enervez cand spune zambind cum va da el afara 100 000 de oameni. Am ajuns  la concluzia ca depasesc nivelul de prostie pura si tind deja catre cel de 'agenti ai agenturilor straine'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu