27 septembrie 2011

Kids

Groparu este un blogger pe care il apreciez. Cu bun simt si un umor fain. Insa, dupa ce scrie asta: http://groparu.ro/linsaj/   incep sa am dubii mari legate de bunul simt. Cat de vita sa fii sa nu realizezi ca un copil de 1-2 ani urla , tipa, deranjeaza si strica concediile altor oameni care au dat bani pe chestia aia ca sa se simta bine. Inteleg sa aud un copil plangand la bloc - nu toti avem bani de stat la casa - sa il aud plingand in autobuz - poate merge la medic si nu are bani de taxi- dar de ce dracu ai lua un copil sa vada turnul Londrei de exemplu? De ce nu il lasi acasa la bunici, intr-un mediu familiar? nu ai bunici si nu ai cu cine lasa copilul, atunci cand te apuci si il faci ar fi bine sa fii constient ca nu mai poti sa faci acelasi lucru ca inainte pentru o perioada de 5-6 ani. De ce sa fii taran si sa chinui un copil pe drumuri cand oricum nu pricepe si nu isi va aminti? De ce sa vii cu el in bar si apoi sa spui ca e prea mult fum si ca cei de la masa injura si il invata rau pe copil? Pai in bar se face educatia? 
De apreciat si comentariile curajoase ale sustinatorilor: "Da-i dracu de corporatisti, sa aiba show in vacanta sa fie memorabila". Vad ca bugetarii sunt rai, corporatistii sunt rai, muncitorii care o freaca pe santier sunt rai..mai e cineva bun?
Viata e posibil sa mi se schimbe iarasi. Am o oferta pentru un proiect in Bucuresti. In citeva zile ne intilnim sa stabilim cerintele si detaliile. Intr-o intilnire de jumatate de ora poti sa iti schimbi viata, locul de munca, orasul in care stai.  Numai mie mi se pare ciudat? Bine, asta daca nu iti place sa muncesti - in virtutea obisnuintei - la acelasi patron tepar sau care face crize de nervi (sau de sefie) doar din frica de schimbare...

2 comentarii:

  1. Sunt convins ca si el in realitate regreta profund a a luat copilul cu el in acel concediu..Insa ce sa-i faci.. Trebuia sa aiba omul subiect.. Ba pentru el, in mediul public, ideea aia a fost GENIALA.

    Baiatul meu are aproape 3 ani.. Acum o luna jumate a facut un drum de la Iasi la Galati cu trenul insa dupa cum mi-a spus nevastamea, a fost super cuminte.. Doar ca s-a plimbat de colo colo prin tren.. Vezi.. n-am avut ce povesti :)))

    Nu mi-as lua copilul mic in concediu. N-ar fi concediu nici pentru noi nici pentru cei din jur.. Tipul se caracterizeaza ca fiind ''dntr-o bucata, de creier..'' Ma indoiesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Baiatul tau a facut drumul ca sa isi vada tatal. a fost un drum din necesitate si asa cum am scris si in articol asta pot intelege. Faptul ca a fost cuminte in tren e doar o intimplare, data viitoare s-ar putea sa nu fie. Sigur, asta mai tine si de educatie si banuiesc ca de la 3-4 ani il mai poti responsabiliza.

    RăspundețiȘtergere