11 septembrie 2011

xq

O noua polemica anti fumat in care m-am bagat imi ridica tensiunea. Nefumatorii cer ca barurile sa fie de nefumatori. Pai si unde e dreptul patronului de a alege? Nu realizaeza ca daca s-ar da asemenea lege trei sferturi din baruri s-ar inchide instant, pentru ca fumatorii sunt baza? De ce nu isi fac ei barul lor daca tot ii freaca grija asa tare de cati bani cheltui cu tigarile. Ascultati-ma pe mine, berea fara tigara e precum co itus interuptus (cred ca am scris corect, ora de latina eram in pauza de tigara)
Turcia si Israel isi arata dintii una la alta. Israelul e puternic sustinut de SUA si practic au tupeul sa faca orice. Doar mie mi s-a parut ca ar putea fi 'incidentul Sarajevo' pentru WW3?
De ca naiba nu exista un site de imobiliare fain? Sunt 50 de site-uri care isi fura anunturile unul de la altul, unele neactualizate. Singura metoda viabila e ziarul local. E un esec interesant al tehnologiei, unde prea multi trag pisica si o rup, nemaireusind sa vanda nimic. Practic, pentru ca la noi agentiile nu fac nimic din ce fac cei din afara (promovare, asigurare acte, sa mearga ei la vizualizari in locul proprietarului, sa isi asume ei riscurile), ar fi trebuit de mult scosi de pe piata daca exista un site unitar cu niste filtre de bun simt.

4 comentarii:

  1. Nu intereseza pe nimeni cati bani dati pe tigari ci faptul ca viciul vostru afecteaza viata altora :D State mult mai civilizate decat noi, au interzis deja fumatul IN TOATE locurile publice, in special in baruri si restaurante. Tu ai spus-o, ''fumatorii sunt baza''.. Uite de asta nefumatorii nu se pot ''ascunde'' in baruri special facute pentru ei, pentru ca PESTE TOT vei da de fumatori. Democratia pana la urma este o ''dictatura a majoritatii''. In cazul asta, cum tu ziceai, ''fumatorii sunt baza''. Insa in Constitutia noastra, ca si in cea franceza, elvetiana si belgiana se spune asa : '' drepturile si libertatile unui individ merg pana in momentul in care ajung SA INCALCE DREPTURILE SI LIBERTATILE ALTOR INDIVIZI''.

    Eu nu fumez.. viciul asta nu s-a prins de mine. Nevasta mea fumeaza si avem puternice discutii despre chestia asta, mai ales ca avem si un baiat mai mic.. Nimeni nu va OBLIGA sa nu mai fumeti. Insa toata lumea va va impune in curand SA NU AFECTATI viata altora prin viciul respectiv, care pana la urma, si voua va face rau, fie ca recunoasteti sau nu, fie ca va pasa sau nu.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E o discutie fara sfarsit. Sunt perfect de acord ca in locurile publice und esti obligat sa mergi (fisc, posta, etc) sa fie interzis fumatul. Dar nu te obliga nimeni sa intri in baruri. Alte tari vor sa interzica fumatul in masina personala. Pai te oblig eu sa te urci la mine in masina?
    Nu exista o lege impotriva grasanilor care ocupa 3 locuri in autobuz sau impotriva taranilor care asculta muzica la telefon in tot felul de locuri publice, impotriva betivilor - insa toti sunt teribil de deranjati de fumatori. Poate ar trebui mai degraba ca niste handicapati, ca niste oameni defecti ... de ce mereu cu ura?

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar eu am luat amenda acum ceva timp pentru ca am baut o gura de vin dintr-o sticla de jumate, undeva in Galati in Gradina Publica, acum mai bine de 6 ani.. era ora 2 jumate noaptea, nimeni in gradina.. doar eu si o veche prietena. Eram perfect treaz, deabia ne intalnisem si ea mi-a adus niste vin ''de la tara''.. A fost o amenda stupida.. Insa impotriva consumului de alcool inlocuri publice exista.

    Intradevar, e stupid sa interzici fumatul in ''incinte prosprii / personale ''. Aici nu mai e vorba de protejarea sanatatii altora ci de o incalcare a unui drept de a folosi acea incinta (acel bun personal ) dupa bunul plac.

    Cei supraponderali nu intra in discutia asta ( nu incap ) :D Glumesc . Nu intra aici pt ca prin ocuparea unui loc in plus in autobuz, in mod repetat, nu-ti vor da nu stiu ce boli de respiratie ( sau altceva mai grav ).

    Eu nu pot sa spun ca sunt TOTAL impotriva fumatului. Eu insumi sunt un ''fumator ocazional''. E adevarat ca in ultimul timp ar trebui sa fiu prea rupt de ametit sa mai incerc si o tigara, insa am incercat si eu sa am ''viciul asta la moda''. Nu am reusit, asa cum spuneam, nu s-a prins de mine..

    Acum depinde in ce tabara esti. Imi inchipui ca e nasol sa itri intr-un bar sa vrei sa te uiti la un meci, sa bei o bere si sa fumezi o tigara.. Eu o vedeam pe nevastamea care se ascundea prin baie sa fumeze o tigara cand chipurile ''incerca sa se lase'' :))) A fost funny rau.. parca era la liceu si se ascundea de parinti.. si e cu 10 ani mai mare decat mine ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ca exista legi. Ideea articolului era insa ca aceasta campania impotriva fumatului este dusa cu prea multa ura si cu mult mai multa agresivitate decat alte campanii. Si nu inteleg de ce.

    RăspundețiȘtergere