23 februarie 2011

Banca Transilvania

E criza si se pare ca toti vor sa-si atraga clientii. Ei bine, nu: Doamnele de la Banca Transilvania, probabil angajate pe alte metode (oricum sunt urate) sau prea valoroase pentru munca pe care o fac, se chinuie sa goneasca clientii. Te duci sa verifici un cont, bineinteles ca esti certat ca nu stii numarul de cont si trebuie sa te caute ea dupa cnp (ok, si softul din multe banci e jalnic, la o alta banca aveau un amalgam de softuri facute in c, fox + un limbaj proprietar). Dupa care pui o intrebare de genul: dar in cat timp are loc o tranzactie si primesti un raspuns dragut: duceti-va la alt ghiseu ca nu am timp. Evident ca te uiti in jur sa vezi multimea si descoperi ca esti singurul client din sediu. Pai sa nu le spui ceva de dulce? Imi pare rau ca nu mi-am dat seama la timp sa o rog sa imi dea raspunsul in scris (sa fi cerut sa puna si fata acra pe foaie?).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu