9 februarie 2011

Not much

Oamenii incearca sa imi vanda diverse. Cu speranta sau in disperare de cauza, alearga incercand sa imi vinda condensatori  sau carti. E ciudat sa vinzi o carte in care spui cm ai descoperit esenta lucrurilor si viitorul luminos, cum invingi criza in n pasi simpli si tu sa nu ai nici macar un costum de firma pe tine nu?
Desi mai intilnesc tot felul de nebuni sau de auto suficienti fara simtul ridicolului (cum sa te recomanzi "eu sunt patroana magazinului x" sau "eu sunt domnul xulescu" ) mi-a crescut parerea depsr e oameni. Cred ca 95% din oameni sunt normali si pot fi tinuti sub control cu o abordare potrivita. Ce mi se pare ca lipseste cel mai mult sunt profesionistii.  Foarte rar cunosc oameni care chiar fac ceva, sunt capabili de o chestie. Multi dintre ei par doar capabili sa completeze niste hartii , sa vanda un produs dar nu sa isi stie meseria. Nu inteleg ce inseamna studiu de fezabilitate, nu cunosc un pic mai mult decit lumea ingusta in care gravitezi in fiecare zi.
Asa cum se estima, va erupe un nou vulcan in Islanda. E totusi bine sa fii in lumea ta stransa decat in mila domnului sau a companiilor aeriene...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu