9 noiembrie 2011

Back

Cu drag pentru emag. Care nu sunt in stare sa livreze o placa video la timp dar imi umplu mail-ulul cu mesaje si imi ofera tot felul de bonusuri de genul 5% reducere pentru un frigider. Altii care au uitat cu ce dracu se ocupa. De obicei pentru ca papitoaicele de la 'creativ' habar nu au sa monteze un pc dar sunt de parere ca  un joc sau un concurs ar fi foarte potrivit. Mai ales pentru unul care are o problema cu placa video.
Drumul la marele eveniment a fost ok. Nu mai exista viteji care sa mearga cu 180 km la ora de cand s-a facut benzina cat s-a facut. Nici macar eu :(
Tableta a fost extraordinara. Si-a facut treaba si timpul a trecut intr-un mod placut. Tot ce vroiam era sa ma retrag in camera si sa citesc. In mare parte mi-a reusit. Asa ca habar nu am ce mai gandesc rudele. Nu ca as fi foarte interesat :)
Am ascultat pe drum un audio book. E o idee interesanta pentru  ca te tine ocupat si nu te mai grabesti sa calci acceleratia. Poate prea ocupat si asta e un lucru rau. Si atentie, uneori modul monoton in care citeste da o stare de somnolenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu