16 noiembrie 2011

Facebook

Am fost foarte ocupat. Mi-am reactivat profilul de facebook si m-am uitat la o gasca intreaga de cunostinte care si-au facut cont intre timp. Ca o baba curioasa
Evident, nimeni nu scrie nimic. toti dau like si share la tot felul de alte rahaturi. Chiar care posteaza niste rahaturi scrise in limba de lemn pentru ca participa la nu stiu ce concursuri ma enerveaza la culme, dar imi sunt prieteni si nu  ce sa le fac. Uitati un exemplu de zici e din manualul bunicului. mai bien ar angaja un inginer in plus astia cu masina lor de cacao

Casa memorială Vasile Alecsandri de la Mirceşti
Casa memorială Vasile Alecsandri de la Mirceşti este un muzeu memorial înfiinţat în casa în care a locuit scriitorul Vasile Alecsandri (1821-1890) în satul Mirceşti din judeţul Iaşi.
Hai cu mine prin Europa şi putem câştiga 2 Sandero in Fabrica de Maşini! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu