8 februarie 2012

Grea tara avem

L-au schimbat pe Boc. L-au pus pe altu. Oxford, bunicel in trecut ca ministru de externe, leaga 2 propozitii. Ehhh, credeti ca a zis unu:' hai ba sa ii dam o sansa' ? nooo.... Toti il vad cu ochi rai si vor continua sa voteze contra.
Eu zic ca pasul lui Base nu a fost deloc gandit rau. A vrut sa puna un prim ministru destept, un guvern capabil, sa lase putin PDL-ul in umbra astfel incat sa refaca imaginea de corupti si incapabili pe care o au. Mereu am spus ca Base a semanat prea mult timp furtuna ca sa mai poata fi privit acum ca un intelept retras, ca un supraveghetor al derapajelor.... Guvernul asta ar trebui sa mai dea niste pomeni (no, si e rau..las sa  se dea ca de luat s-a tot luat) sa miste un pic tara si sa schimbe imaginea. Dar Catavencii stiu ei deja cum e treaba aia cu 'nu' in brate.

O propunere cu mult bun simt a lui Ungureanu: dati-mi 2 nume pentru fiecare post si il aleg eu pe cel pe care il cred mai bun a starnit mari probleme. UNPR a anuntat ca cei 2 lideri ai sai vor fi singurele propuneri. Cine dracu il simpatizeaza macar pe Oprea asta? Si am asa un bad feeling ca va face o alianta si partidul lui va propasi in parlament si sesiunea viitoare...

O cearta ieri intre Ponta si Antinescu. Un Ponta tot mai echilibrat si un Antonescu care o ia razna pe aratura din ce in ce mai des...Lucrurile merg prost acolo si s-ar putea ca nici plimbarea ciolanului pe la nas sa nu le mai ajunga. Ca oricum, daca mentin aparentele si iau functiile, va fi apoi durere

Un comentariu:

  1. Stii ce ma enerveaza cel mai mult ? Inainte se vorbea de ''hai domle sa lasam bosorogii astia undeva in spate, sa aducem un aer nou''. Acum cand s-au adus niste nume, cu studii prin strainatate, toata lumea sare de cur ca '' domle' astia-s baietii lu tata si de unde au rasarit astia asa deodata ???''. Eu nu stiu ce se asteapta unii , sa PICE din rai o grupa de 24 de insi cu procura de la D-zeu ca sunt tineri si gata de munca ? Nu e normal sa fi facut un ''juniorat'' undeva printr-un birou ? eu sunt multumit ca nu a facut acel juniorat cum l-a facut Nastase, cu ''profesor'' specializat la Moscova ! Mi-e scarba.. ori de cate ori trebuie sa vorbesc de ''presa'' de la noi..

    RăspundețiȘtergere