7 februarie 2012

M...e Boc

Sper sa fiu pentru ultima oara cand scriu despre dobitocul asta. Care si-a dat demisia. Nu inteleg de ce intra in vigoare imediat, conform codului muncii pe care el l-a aprobat trebui sa mai stea vreo 3 saptamani la luat suturi in fund. Sper sa moara in chinuri si nu o sa  pot sa imi explic cum un pitic ci iq de 70 a ajuns acolo doar sugand p..a. Si daca as ajunge la putere peste 20 de ani, tot l-as impusca, pentru ca astia toti din momentul in care nu mai sunt la putere se considera niste sfinti. Simt ca Boc va incepe sa faca turul televiziunilor precum ciorbea in curand si sa ne explice el cat de bine a condus.
USL e jalnic ce de obicei anuntand ca oricine va fi numit nu va fi votat, ca asa e la ei: intotdeauna contra, fara sa gandim. Continua si greva parlamentara sa poata dormi Crin acasa linistit. Care Crin mai face si declaratii impotriva limbii romanae 'cel mai incompetent guvern'  eu fiind sigur ca incompetent nu are grade de comparatie.
Despre Predoiu asta de va fi interimar 45 de zile nu am ce sa zic - mai trece omu' o treaba in CV , poate mai da un buf...
Ungureanu e o alegere asa si asa. Bine, fatza de Boc toti sunt mai destepti. Si fiind sef de servicii nu cred ca va spune 'nu stiu ce s-a intimplat'. Da putin rau la imagine sa fii un fost securist dar pana la urma el era doar o persoana din afara sistemului pusa sa-l supravegheze. Cred ca e mai putin securist decat e Basescu comunist.
O nota de final despre Cristian Tudor Popescu. L-am vazut la ProTv atat de innegurat, de suparat pe toti, de sigur pe el, de plin de replici 'dar v-am spus acum 2 saptamini, uitati-va pe irnegistrari' incat mi-ar fi groaza sa il am de sef. Cred ca ar trebui sa mai ia o pauza lunga - si asa scrie la un 'ziar' online ce nu e citti nici cand e gratuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu