14 martie 2011

De ce o sa inchid internetul

(pamflet fara umor)
 - Pai pentru ca m-a exasperat. Toti stau pe net si o freaca, nimeni nu mai munceste. Acum 2 saptamini ningea si in loc sa deschid usa (stau la casa) sa vad cum e am cautat 10 minute un webcam (pe care l-am si gasit)
- Nu mai poti purta o conversatie: ai auzit de aia care  am mers cu nu stiu cati km la ora? evident ca am citit pe net. Dar de fotbalistul ala? da, am citit.
 - Nu mai poti purta o cearta buna in bar - mexicul e mai mare decat ro? toti scot smartphoneul si verifica.

In rest, un gand bun pentru japonezi: au avut cutremur, tsunami, un vulcan care erupe si pericol de explozie nucleara. Un articol foarte bunpe aceasta tema am citi azi , comparand cutremurele din Chile si Haiti. In Chile au murit 500 de oameni, in Haiti la un cutremur mai mic 100 000 si sistemul a cedat. Unde credeti ca ar fi Ro daca s-ar intimpla?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu