22 martie 2011

Destept ca Boc

Nu sunt f destept (din pacate) si uneori uit asa niste chestii simple ca ma ingrozesc de cate ori citesc despre vreo boala cu aceste simtome. Stiti ca exista una care apare brusc si in 10-12 luni atrofiaza creierul pana nu mai e in stare sa sustina functiile vitale si mori?
Dar totusi, cand il vad pe Boc, acest om cinstit (oare) dar de o prostie fara precedent, ma cred superior. Cu  mult. Cum dracu sa citezi ceva dintr-un economist, cand tu oricum nu l-ai citit si  nu stii despre ce e vorba? Ce fel de consilieri ai? Ce o fi mai bine: un corupt destept precum Severin sau Nastase sau un mare prost cinstit?  Eu sincer ma intreb cum a terminat Boc facultatea...
Eu, de exemplu, nu am simt artistic. Am simt critic, dar cand ma pui sa desenez ceva e dezastru. Din acest motiv evit sa fac site-uri, desi am cunostinte destule in domeniu. Fata de Boc, care nu intelege nimic, dar vrea sa fie in fata, sunt clar mai bun. Sa-mi spuneti ce parere aveti despre ultimele realizari:
www.avantajeimobiliare.com
www.atd-constructii.com
www.turismdeltadunarii.xhost.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu