11 ianuarie 2012

Magazine online

Am mai scris de aventurile mele cu Emag-ul. Pe scurt, ultimele 2 comenzi erau marcate ca stoc limitat ceea ce in traducere libera insemna ca nu aveau produsele pe stoc si habar nu aveau cand o sa vina. Ce m-a enervat e ca ultima data m-au amanat 3 zile cu scuze: a fost o eroare de logistica si nu a ajuns", "maine primim produsul", etc. Am schimbat furnizorul si am cumparat de la koyos si pcgarage. Prima comanda a fost livrata prompt de ambii. A doua comanda la koyos incepe sa mearga dupa tipicul cunoscut: eu comand, ei nu ma suna. ii sun eu, imi spun dupa 8 ore de la comanda ca verifica disponibilitatea  produselor.incepe sa sune cunoscuta poezia?
Am lucrat in 2011 la un magazin online (unul mic). stiti care era metoda de lucru? nu exista aproape nimic pe stoc dar orice produse era marcat fie cu 'stoc suficient' fie cu 'intreaba-ma'. Dupa ce se facea comanda, comandam si noi la randul nostru de la furnizori / alte magazine online. clientul era amanat cu o zi pe motive de 'probleme de logisitca' , 'e o problema la firma de curierat, coletul noi l-am trimis' si alte asemenea. si astfel se castigau bani fara a avea stoc si fara a face mare lucru.
mi-ar place sa lucrez (eu,ca persoana fizica) cu o firma care sa fie importator direct, sa aiba pe site produsele pe care le are in stoc si la altele sa scrie clar 'urmatorul import va fi la data de, il comandam atunci'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu