30 aprilie 2011

alfa

O companie la care am fost la interviu acum un an inca angajeaza pe acel post. Eu am refuzat jobul si probabil ca ceilalti au factu la fel - au stat cateva luni si au cedat. Pentru mine se cerea web designer - analiza, mers prin delta, facut poze la obiective, discutat cu oamenii, creat site, scris cod (era dinamic), facut seo,. administrat server. Cat se ambitioneaza unii sa nu inteleaga ca in unele lucruri e buna o echipa pentru ca oamenii nu se pricep toti la toate.

Imi schimb jobul. Mai bine, mai rau? Ca de obicei, habar nu am.
Exista 3 1/2 trepte daca vb de satisfactia la un job:
- demisionezi imediat
- nu demisionezi dar iti cauti si pleci la prima oportunitate pentur ca simti ca locul tau nu e in firma curenta
- nu demisionezi, nu cauti, dar bodogani tot timpul impotriva firmei la care esti (asta e pt jumatati de oameni)
- nu demisionezi, nu cauti, esti multumit de rolul si statutul tau.
Vedeti ca lucrurile nu se rezuma la bani? Practic nici una din stari nu se refera strict la bani. De exemplu, desi bugetarii castiga putin, nu pleaca pt ca au un mediu caldut si comod.
Daca iti dai demisia, iti prinzi seful nepragatit si il arde (x)urul. Daca te da afara, e naspa. Una din situatiile care par sa nu prezinte o solutie amiabila.

Nici macar Moshemordechai nu mai scrie prea des despre politica. Ne-a molesit si toti primavara. Si Boc sta ascuns sa nu mai faca vreo gafa acum cand sunt alegerile in partid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu