13 aprilie 2011

Poveste de seara

Eram intr-un hotel cu sotia si niste prieteni. La un moment dat am vrut sa mergem la o plimbare si nu aveam masina, era imprumutata. Dar in holul hotelului ne intilnim cu o amica si ne da cheile de la masina ei sa mergem cu ea. Bausem cateva pahare dar m-am urcat la volan fara probleme. Pe drum imi dau seama ca nu vad mare lucru, ploua si avea un singur stergator pus central, in partea de sus. Franez si descopar ca nici franele nu tineau cine stie ce. In fine, merg inainte cat pot de prudent si pe o alee imi apare de nicaieri un Aro galbui. Franez cat pot dar cu franele alea varza e prea tarziu si il lovesc. Aro-ul era destul de nasol lovit, cam toata fata infundata. Pasagerul din Aro coborase singur, soferul cerea ajutor. Ma dau jos, trag de usa indoita si tipul coboara. Destul de confuz, se sprijina de un zid si bajbiie ceva. Si eu speriat, asteptam sa tipe la mine ca de ce nu am oprit. Ma uit la masina mea,  un Hammer visiniu, si nu avea nimic. Il iau pe tip la intrebari si imi dau seama ca el de fapt era beat mort. Il iau de guler si il arunc in masina, vorbesc cu colegul lui si stabilim sa ne reparam fiecare masina proprie. Ma intorc la hotel, ma duc sa vorbesc cu proprietara masinii, ma decid sa nu ii spun nimic de accident in speranta ca nu se vede niic o zgirietura, ii spun de frane si ea nepasatoare imi zice ca stia, si ca ea opreste cu frana de mana si ca a crezut ca aia e frana care trebuie. Ma cutremur de spaima si ii zic la revedere, dar ma roaga sa mut masina in alt loc. Ma urc, dau putin in spate, vad o masina alba, franez instinctiv, franele nu tin si hop ma proptesc in masina. Nu avea daune nici masina din spate nici a mea. Ma intreb daca se repeta povestea si mi se pare cam ciudat acest lucru, drept care...ma trezesc din vis si ma gandesc de ce nu pot visa si eu oi, iarba si pace.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu