4 aprilie 2011

Orange spam

Azi m-a sunat un domn de la Orange pe numarul meu de laVodafone sa imi fac o oferta pentru un abonament. Mi se pare trist faptul ca bazele de date cu informatiile personale au ajuns sa circule pe internet si sa fie cumparate de vreo pr-ista de la Orange. Ar trebui sa stie cineva in compania aia cum e treaba cu mesaje nesolicitate.Tare a fost ca tipul cu care am vorbit era mai nepregatit si a spus tot: ca are numarul de pe o lista primita de la Bucuresti, ca nu are aprobarea mea sa ma sune dar el face doar ce i se spune...
Eu am auzit de Telemarketing, dar ar fi trebuit - cred eu - sa bifez pe vreo hartie ca sunt de acord sa ma sune, sa fie pe vreun formular - fie el si online - nu sa spui pur si simplu: am lista de la Bucuresti, nu am acordul dumneavoastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu