27 decembrie 2011

Dilema

Numai mie mi se par ca mult promovatele concursuri Vocea Romaniei si X Factor sunt un fel de telenovele? Multa publicitate si pupincurism, membri ai juriului alesi pe principiul 'Si asa ai contract cu noi, hai la emisiunea asta'.
Ce ma mira e ca blogeri ce se dau mari oameni de cultura si lideri de opinie (vezi Arhi) se uita cu o pasiune nimicitoare la acest circ.

Un comentariu:

  1. Nu m-am uitat niciodata.. Am auzit ca lumea se uita.. reactia mea e aceiasi : Ce ? Cine ? Unde ? Mai nou am inceput martea sa frecventez un local din GL unde se canta ceva muzica folk insa mai multe cover-uri.. E un tip mic de inaltime.. Dudu, canta la pian.. Am auzit ca si asta a fost la vocea ro. parca..

    E bine pt business daca e isterie.. insa va dispare lafel de repede cum a disparut porcaria de big-brother..

    RăspundețiȘtergere