11 decembrie 2011

Fotbal

Nu imi place sa scriu despre lucruri trecatoare precum Staua - CFR Cluj. Dar ma intreb: daca despre Ilie Stan se spune ca e un antrenor prost, cat de bun este costa care tine in teren un jucator avertizat si cunoscut pentru apetitul pentru galbene (Muresan)? E incredibil...
Tot azi, meciul etern, cel care e uitat doar pentru ca la fiecare 6 luni se rejoaca: Real - Barcelona
Toti cei 3 nominalizi la balonul de aur: Ronaldo, Messi, Iniesta sunt prezenti. Nu ar fi frumos sa cistige cel care puncteaza azi, asa, ca un 'all in' pe o carte?
Evident, spre disperarea mea, Barca conduce cu 3-1 :D

Un comentariu:

  1. Eu de bicei nu ma uit la mciurile interne.. Dar de data asta am vazut Stau cu CFR.. steaua a fost cu doua clase peste CFR.. chiar ma mir.. cat despre Barcelona.. in Meciul ala, cred ca am fost printre putinii care au pariat pe victoria barcelonei, si am castigat biletul.. cine stie, poate ultimul pe acest an.. Buna zi pt pariorii inspirati..:D

    RăspundețiȘtergere