11 ianuarie 2011

La drum

Pe 11 am un drum lung asa ca nu voi avea timp de scris. Deci refolosim  optiunea de schedule.

Am dificultati cu internetul serviciile oferite de UPC sunt la fel de proaste ca si cele ale RDS-ului si ma fac sa imi fie dor de providerul meu 'de cartier' din Bucuresti. Asta imi aminteste o idee mai veche de a mea: practic firmele mici sunt cele care duc societatea, care creeaza cu adevarat valoare. Acolo unde patronul se implica si poate urmari rezultatele fiecarui membru al echipei veniturile sunt mari si derapajele sunt usor de controlat. Intr-o firma mare deseori managerii 'intermediari' sunt mult mai adesea interesati de propria lor imbogatire, de cum sa faca sa aduca anumite  contracte la firmele care dau comision.

As vrea sa remarc blogul unui jurnalist / economist care m-a impresionat: http://cristiandogaru.blogspot.com/ 

Citeam intr-un post mai vechi pasiunea pe care o starneste inelul Luxor. Ori au un departament de marketing foarte activ, ori oamenii sunt mult prea 'diferiti' uneori. Sigur, ca argument pro inel...credinta pe care oamenii o au in diverse alte fiinte mai mult sau mai putin imaginare.

Remarc ca sunt din ce in ce mai multi soferi care  nu sunt in stare sa isi pastreze banda lor si merg pe contrasens. E un rezultat logic al 'globalizarii' soferiei, al faptului ca posesia unei masini nu mai cere nici un pic de capacitate fizica, mentala, bun simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu