23 ianuarie 2011

xxx

Nu mai gasesc unde am setat butoanele acelea de sub fiecare post (interesant, distractiv, etc). Se pare ca uitasem sa trec 'boring' :)

Ati remarcat ca oamenii cel mai adesea au probleme in a da titlu? Foarte multe mail-uri vin cu 'Re' doar pentru ca nimeni nu mai sintetizeaza.

La Gramo pe blog e un joc din care eu personal nu am inteles nimic: http://gramo.ro/2011/01/20/a-doua-ghicitoare  Imi place sa descopar ca am limitari. Se pare ca nu seamana cu monoverbele din revistele colectiei povestiri stiintifico fantastice. Pe care le gasiti aici: http://www.cpsf.info  Si chiar daca multe nu mai au farmecul din timpul copilariei mele, le citesc ca pe un manual de istorie al sf-ului in Romania.

In presa engleza gasesc informatia ca celebrul complex de insule artificiale 'The World' facut in Dubai se scufunda. Uneori e prea greu sa invingi natura, iar proiectele nebunesti ale unor mici omuleti sfarsesc trist. Stiti cum se zice: 'Intinde-te cat te tine plapuma'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu