8 ianuarie 2011

Oameni si oameni

Pe Hotnews este un interviu cu executorul judecatoresc ce la evacuat pe Vadim: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8191128-viata-executor-judecatoresc-cand-politistii-din-spatele-meu-inaintat-iar-retras-vadim-spus-stati.htm. Intr-o tara nebuna intreg interviul este un exemplu de devotament, civilizatie si respect. Cateva citate care te fac sa crezi ca sunt scoase din carti:
"Poate ca astazi statul nu ne apara cum ar trebui, dar traim cu speranta. Trebuie sa existe undeva un sfarsit de rau si un inceput de bine"
" Eu nu ma uit la celalalt, eu ma uit la mine si spun “Doamne ajuta-ma sa raman pe calea asta”. Pe calea ingusta."
Despre Romania: "E ca si cum ai o mama alcoolica dar tot o iubesti ca e mama ta. Nimeni nu-ti da niciun fel de mama, ci trebuie sa tii de ce ai tu. Daca te vei duce la alta mama, ea va fi vitrega"
Toate comentariile pe care le-am citit despre acest interviu erau, ca si al meu, pline de respect la adresa acestei doamne. Inseamna ca mai sunt oameni in tara asta care pot schimba un pic lumea.

Dupa pasarile cazute in America,  azi au cazut 8000 in Italia. Se pare ca entuziastii apocalipsei au din ce in ce mai multe probe...

Si inca una din Anglia: Nava de razboi HMS Invincible ce si-a facut un renume in razboiul cu Argentina e scoasa din uz, la vanzare. Un chinez vrea sa o cumpere si sa o transforme in restaurant :) Sic transit gloria mundi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu