19 ianuarie 2011

Piata Universitatii

Moartea lui Cristian Paturca, cel care a compus imnul golanilor, mi-a amintit de piata universitatii si de evenimentele din acel ciudat 13-15 mai 1990. Eram mic atunci si nu pot spune ca impresia mea era corecta, dar eram de partea lui Iliescu. Cred ca o schimbare totala ar fi fost imposibila. Ce se putea face? Anarhie? Ar fi venit oare altii mai buni? Da, unele cerinte ar fi trebuit sa fie aplicate (va mai amintiti punctul 8 de la Timisoara?) Cum ar fi fost daca nici un ex-comunist nu ar fi avut dreptul la o functie in stat? Eu zic ca mai bine. Pana la urma, ei pierdusera. Era normal sa fie trasi pe linie moarta. Macar pentru 5 -10 ani. Pe de alta parte..am observat ca revolutiile se fac cu oameni de o calitate indoielnica. Stiti ca toti soldatii primeau alcool inaintea unei batalii, caci ce om normal ar putea sa spintece un alt om si apoi sa continue? Ce om s-ar duce la impuscat cand are acasa o familie la care tine?
Solutie. Nu am. Era doar un gand la amintirea unui om care canta folk.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu