22 octombrie 2011

Bani

Bineinteles ca azi noapte am visat jucaria. Daca mai ma agit asa 3 zile o sa fiu super obosit dar o sa imi treaca obsesia. Printre sfaturile primite au fost fie sa imi iau 2 (si e reader si tableta, fie sa imi iau una performanta la 2000 de lei) si mi-am amintit din nou cu surprindere ca romanul castiga 8 milioana dar are smartphone, bicicleta de 1000 de euro si daca poate si un jeep cu care sa mearga la paine. Mereu cand vorbesc cu unul care are SUV il intreb (foarte serios) ce vaneaza sau ce paiuni extreme are, continuand: 'ca doar nu v-ati luat jeep doar ca sa mergeti in oras cu 3 tone de fiare ' . Evident, cam toti si-au luat jeep doar din acest motiv si nu l-ar baga niciodata pe coclauri. Exista ATV-uri, am mers cu ele, e foarte misto senzatia de aventura/libertate. Unul scump e 10 000 euro. Stiu un om care are si se distreaza cu el si il felicit. A-ti lua o X5 de 80 000 euro ca sa mergi la piata arata doar ca esti Huidu.

Un comentariu:

  1. Nu-mi iau pentru ca nu mi-ar folosi la mare lucru.. In plus, nici nu sunt pasionat de gadget-uri ca sa nu mai spun ca la o anumita varsta cand responsabilitatile sunt alta, parca iti vine tot mai greu sa dai o suma deloc modica pt romania, sa iti satisfaci un capriciu

    RăspundețiȘtergere