24 octombrie 2011

Capul

Eu am soft de registrul agricol si acolo sunt tot felul de ciudatenii. Faptul ca exista gospodarii si 'cap de gospodarie' mi s-a parut ciudatel, dar atat. Insa comentariul lui Lpeka de pe dailycocodac.ro a fost fain:
"parol, am intrebat de ce m`a trecut pe mine capul gospodariei…n`a stiut sa`mi zica, ca nah daca io is sotul. Cred ca m`a vazut mai urat de aia m`a trecut cap; nevasta-mea e sanii, fundul si picioarele gospodariei , presupun.(feminista lui Chinezu, sper sa citesti asta)
Si plm, nici nu stiam ca am o gospodarie in apartamentul asta de 2 camere. Cred ca imi cumpar un porc. Ce gospodar sunt io fara porc in balcon, o sa ma rada tot satul."
Si un banc pe care nu il stiam (tot de acolo furat):
O tipa catre un tip:
- Voi scrie deasupra patului meu ca esti un prost! Sa stie tot orasul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu