1 octombrie 2011

O problema de design...

2 comentarii:

  1. Căcat. S-a pierdut.... :(( Ziceam că cele 12 comentarii sunt de la articolul de sus, nu de la cel de jos, la care sunt cele 3. Şi că nu cred că e o problemă într-atât. Căci mie îmi pare logic să fie jos comentariile nu sus. Mai spuneam că poate sunt eu prea subiectiv şi îmi apăr nevoile şi neamul prea tare... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu tine ca e logic sa fie jos comentariile. Doar ca datorita chestiei alea rosii pare ca delimitarea se face altfel si ca ar apartine celui de jos. Ma rog, poate sunt prea exigent, dar eu zic ca dupa atatia ani de umblat pe net ar fi fost cazul sa imi dau seama care de care apartin si aici mi-a luat o ora in care nu intelegeam de ce se deschide altceva. In fine, blogul tsu, poti sa il faci si verde in dungi, daca o sa am ce citi eu o sa il citesc oricum :)

    RăspundețiȘtergere