13 octombrie 2011

Bruschetti Maretti

Am simtit ca merita un post special :) Am tot mancat painica aceea uscata de la Lays numita Bake Rolls . Intre timp remarc ca site-urile lays.ro imi da arata cgi-bin iar faravrajeala.ro e cazut. Asa, ca sa vezi ce se intimpla la firme de astea mari. Dar nu mancasem Bruschetti Maretti cu 4 tipuri de branza.
Daca citesti ambalajul te ingrozesti - contine 5% din chestia care ar trebui sa fie branza dar presupun ca e un praf obtinut prin metode chimice.
Dar gustul e fain.  Bogat si plin de aroma. Asta imi aminteste de o idee mai veche de a mea..placintele cu branza de exemplu au cam putina branza. De ce nu pot face 2 tipuri..astea care sunt si unele bogate in branza, cu un pret mai mare, pentru cei care mananca de placere, nu de foame? Mereu gasesc chestii care au cam putin din ingredientul care da gustul ca sa fie mai ieftin. Nu ar fi mai bine sa facem 2 versiuni? ieftin si bun?
Caci stiu ca ambele nu se pot indeplini, mama lui de capitalism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu