13 octombrie 2011

Facebook

Sa nu uit, ca tot gasisem  pe facebook profilul lays, desi site-urile lor erau cazute. Cred ca am mai scris, dar sa ma repet. De ce dracu toate companiile au profil pe facebook. Eu nu vreau sa fiu prieten nici cu Vodafone, nici cu Sidex si nici cu cainele/pisica care are pagina speciala pe facebook. Eu credeam ca siteurile de socializare sunt pentru oameni. Dar asa sunt eu, old school. Practic, il loc sa aiba site, asa cum a fost gandit internetul, o sa ajungem sa avem toti adrese de genul facebook.com/companie. Mama ei de prietenie cu SRL-urile si SA-urile...

Un comentariu:

  1. eu eram total impotriva celor ''siteuri de socializare''.. Si sunt inca. Am cont de FB si Tw. doar pentru promovarea articolelor.. Daca e sa cunosc pe cineva.. prefer sa o cunosc in carne si oase. Sunt satul de relatii si prieteni artificiale care te deranjeaza mereu cu tampenii de genu : ''SAAALUUUTT.. CE MAI FAAAAACII ??'' Penibil..

    RăspundețiȘtergere