29 octombrie 2011

Recensamant

Minunata idee, aplicata infiorator. Eu nu sunt proprietar, stau la cineva. O 'verisoara' la care bineinteles ca nu platesc chirie, pentru ca altfel ar trebui sa inregistrez contractul la fisc. Asa stau 90% din chiriasi. Astfel incat recenzora a spus ca nu ma poate inregistra si sa ma duc la origini sa ma inregistrez acolo. Dar eu nu am nici chef nici bani de aruncat sa-mi vizitez 'glia strabuna' in perioada asta. Asa ca m-au pierdut din  evidente.
Pur si simplu nu poti sta intr-o casa decat cu proprietarul sau chirias. Nu poti fi inregistrat 'var', 'amic'. Si exista o multime care stau gratis sau pe 2 damigene de vin in case ale uno rude indepartate / prieteni. Si exista multi care nu au contracte inregistrate la fisc.
Ce spuneam mai devreme: Atata timp cat ameninti ca vei folosi datele impotriva mea, nu te poti astepta sa declar tot.
Ehh, cel putin am scapat de dilema de a-mi da Cnp-ul :))
Niste tampiti. Muie Boc

Un comentariu: