23 octombrie 2011

New toy

Tinand cont de parerile de pe forumuri (mai ales http://romania-inedit.3xforum.ro), am decis sa-mi cumpar asta: http://www.emag.ro/tablete/tableta-allv ... pAlldro4GB
Pretul era acelasi peste tot, chiar si pe site-ul producatoruluii
Nu sunt sigur ca am facut o alegere buna. Am  smartphone cu gps si gps dedicat si va asigur ca cel dedicat e mult mai misto. Dar, in cazul e-reader-ului, pretul e identic. De asemeni, cateva pareri m-au convins si o sa le citez;
Vizualizare PDF - Aleph: "Constat ca posibilitatile ereaderelor in aceasta privinta(pdf reader) nu sunt stralucite...pe Kindle – cu multa bunavointa.
diacritice NeGaTiW: "De cateva zile mi-am luat un Sony Iriver Cover story, totul bine si frumos, pana cand am vazut ca pdf-urile sunt foarte mici, iar daca le convertesc in epub-uri nu se mai vad diacriticile" ; "ADE redă fonturile româneşti în TOC şi titlu, dar nu şi în corpul textului";"Şi ADE este o porcărie, dar alta mai bună nu avem.";"Dupa umila mea parere, Calibre "sucks"; "CALIBRE, ATLANTIS, etc. sunt "glumă" pe lângă ADOBE INDESIGN"
Ca multumire pentru ajutor promit ca la sfarsitul saptaminii , dupa 2-3 zile de teste, o sa pun un review cuprinzator despre ce poate tableta asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu