6 octombrie 2011

Cum comparam clasa politica

Discutii mari pe forum despre care a furat mai mult. Ca asa-i cand vin alegerile. Va asigur ca si cei din Anglia fura. Singurul pe care il banuiesc ca nu ar fi furat nimic de Iliescu. Pentru ca nu avea de ce: copii nu avea, pasiuni scumpe nu avea, fusese crescut in puf si stia ca o pensie mare va avea oricum. Si atunci , cum votam?
Sigur, exista optiunea sa votam unul care nu a mai fost. asta inseamna un partid mic :Remus Cernea, Partidul Verzilor, Dan diaconescu va dau curaj?
Deci, renuntam la astia si raman 4 partide: PNT, PNL, PSD si PD.
Folosim sistemul cel mai simplu: ce am avut in fiecare guvernare:
Pe vremea lui Ciorbea eram student si parintii mei si-au pierdut ambii locurile de munca. La sfarsitul mirificei guvernari m-am angajat cu EDITAT
In guvernarea Nastase am respectat legea lui Moore (ca tot lucrez in IT) EDITAT
In guvernarea Tariceanu a mers fain. La sfarsitul ei ajunsesem undeva la EDITAT
In perioada Boc m-am angajat la EDITAT.
Deci, nu ar fi bine sa votam dupa cati bani am castigat? Stiu ca cresterile salariale s-au datorat muncii si experientei acumulate, ca nu mi-a dat Nastase ban i din buzunar, dar totusi..
Mai scadem puncte pentru cazurile grave de coruptie/incompetenta crasa/ rea vointa
-1 PNTCD prin Decebal Traian Remes
-2 Nastase pt matusa Tamara si Michiduta ala de lua spaga pe la guvern
- 1 Tariceanu pentru taxa auto (vroiam sa imi iau un SH pe vremea aia si nu puteam sa mai dau si 600 de euro cat vrea ala)
- 4 boc: numaratoarea lui anastase, casa lui Basescu, Eba in parlament, taxa auto

Am editat mult in acest post si s-ar putea sa nu mai aiba sens, insa nu vreau nici sa para ca ma laud nici sa dau prea multe detalii despre viata mea personala

Un comentariu:

  1. Credc a drama acestui popor e ca de ceva timp trebuie intodeauna sa alegem dintre ''cei care au facut mai putin rau''... In strainatate ai de ales intre cei care crezi tu ca pot face mai mult bine si sunt mai ''vizionari''.. ca tot vorbeam in ultimul post de vizionari..

    Nu stiu. Eu cred ca voi astepta inca 20 de ani pana sa ma voi mai duce la voi. Pur si simplu vreau sa mai moara din jigodii.. asta in cazul in care doamne fereste, viermii astia n-or sa traiasca mai mult ca noi.. Pentru mine sunt niste paraziti toti care sunt pe scena politica.

    si imi aduc aminte de Jonny R. care a spus : ''oamenii de valoare sunt undeva in spate.. ei nu iesa pentru ca ar trebui sa mature toata mizeria asta''..

    RăspundețiȘtergere